16/8 - Vilse

Efter en lång promenad till norra sidan av Ramsö ville Daniel se även en liten strand som låg lite söderut. Rundan skulle bara vara en kortis.

Otrolig klippig ö så många hopp i det fria blev det. vi stötte även på bohusläns landskapsblomma Vildkaprifol och märkliga svarta bergarter. Mycket fint landskap med mycket ljung.










Men timmarna gick och stegen blev många. Kamerabatteriet började blinka rött varpå jag sa till Daniel:

Jag: Mitt batteri blinkar också rött men mig stänger du inte av och låter vila. Du skulle aldrig dra upp blixten och ta 1000 kort med kameran nu.
Han: Jodå jag skulle köra slut på det och sen skulle jag byta ut det :P

Haha kul då... :P

Vi irrade omkring på stenröse, i trånga snår och bland taggiga buskar och jag ville bara sätta upp en plastpåse i ett träd och krama om det och vänta på hjälp :P




men slutet gott, allting gott... Vi hittade tillbaka till slut :) såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0