29/7 - Hopp i land

(Åh vad vi har det bra... Har inte tid för datorn nu ju ;)

Torsdag och första dagen på SM. Jag gjorde inte mycket då vädret var sådär. Men slappa är ju också skönt ibland...

Bilder från när Tripnet förberedde sig med segel osv och seglade ut på havet.











Jag kunde själv inte ta mig ut och fotografera men hittade lite bilder på Tripnet.

Bilderna hittade jag HÄR (nytt fönster)



Foto: Per-Arne Olsson


Tripnet med blå fyrkant på spinnakern.

Foto: Johan Pettersson


Efter 4 seglingar kom de äntligen tillbaka. Tror att de låg på 17:e plats totalt. Men fler seglingar väntar.
Det hade skvätt vatten och regnat lite så Daniel var blöt genom alla kläder...

Det är riktigt häftigt att se på när 100 båtar kommer in med bara segel (ingen motor alltså) och ska lägga till vid bryggorna. Tur att dem inte är konkurrenter vid sidan av banan utan hjälper varandra ;)









Min nya seglarjacka :D



Middag blev hamburgare, pommes och sen tog vi olika mellan chicken nuggets och korv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0