7/8 - Fest

6.30 pelade vi oss upp från sängen för att kunna ta en buss från Hunnebostrand till Göteborg (med 2 byten). Det var så tidigt på morgonen så molnen låg kvar i dalarna :)



Bussresan ner gick superbra och snabbare än man trott. Tog 2 timmar ca. Sen fick vi ta spårvagnen hem, packa om lite snabbt och ta med finkläder, sen satte vi oss i bilen för att åka de 21 mil det är ner till mina föräldrar i Skåne. Hela resan gick jättebra. Men värmen slog som en vägg på oss i bilen och när Julia började himla med ögonen i baksätet var det bara att svänga av direkt och byta om till sval klänning och badda med kallt papper och äta glass :)



Festen var helt kanon. I en hembygdsgård på orten med stor uteplats att minga på när vi var ca 40 personer. Festen var välplanerad och dem hade satsat mycket på för att få den perfekt och det var den också. Grattis säger jag till mamma och pappa som nu varit gifta i 25 år :) 




Bilder innifrån festen lägger jag inte upp pga alla personers integritet. Alla vill inte vara med på bild.

Mingel på festen.



Jag och Daniel.



Julia och Daniel (klockan 2 på natten).



Julia tog några stolsdynor och gick och la sig på golvet i hallen ;) Men hon vaknade några få gånger och hängde på lite till. Vid 4 väckte vi henne för att gå hem och när vi gått de 2 km hem så hade solen börjat gå upp ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0