Fiske

Vi stack ut på en solig fiskedag. Jag har aldrig mått så illa på båten förut. Och när jag tills lut hängde ut över kanten sekunder från att spy så tog jag åksjuke-tuggummi och det hjälpte som tur var ganska fort...




Lunch hade vi med oss och jag åt tacosallad, resterna av vår tacokväll igår... (som sagt så följer jag inte LCHF slaviskt, utan igår när vi ville fira lite så blev det tacokväll, och jag tog EN klunk coca cola :P) Daniel hade med sig mackor...

Det blev ingen fisk alls. Vi fick nån på kroken som släppte... Så efter att ha legat still och fiskat i 2,5-3 timmar så tog vi oss tillbaka till hamnen.




(PS. Julia är hemma nu och mår bättre och har antagligen kunnat gå tillbaka till skolan redan idag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0