Nya experiment

Jag pluggar ju till kostrådgivare. Och jag anser mig inte kunna sitta och förespråka olika dieter om jag inte åtminstonde provat på någon av dem. Jag har sedan tidigare provat att byta ut en del måltider mot pulverdiet. Inget jag pallade, var hungrig och ville ha riktig mat. Tråkigt i längden också att bara dricka lite äcklig smörja :)

Nu har vi istället storhandlat en massa kött och grönsaker och jag ska nu försöka gå efter GI/LCHF under en månads tid. Dock inte slaviskt alla gånger då jag inte är ute efter radikal viktnedgång. Jag är inte den som vräkt i mig varken pasta, ris eller potatis eller mackor innan så det blir ingen jättestor skillnad.

Dagens mat:

Frukost: Havregrynsgröt med mjölk
Lunch: Stekt ägg, bacon och chorizo
Mellanmål: Liten sallad med rökt skinka och parmesan
Middag: Pannbiff med grekisk sallad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0