Godmorgon tisdag!

Här sitter jag och har nyss ätit frukost, ostmackor och varm choklad.
Solen skiner där ute och jag ska faktiskt ta mig ut en runda sen :)

Så annorlunda och mysigt det var imorse att Daniel kom in och la sig bredvid mig efter jobb... Eftersom vi har haft vår säng i vardagsrummet har han alltid lagt sig inne i Julias säng på morgonen för att jag ska kunna vara i vardagsrummet på dagen... Men nu har vi ju äntligen ett eget sovrum och då får han ju sova där! :) Inte för att man märker av varandra så mycket när man sover men det är mysigt att vakna och höra hans andetag :)

Förmiddagen blir väldigt lugn, ska ju orka mig ut en runda senare så jag får samla krafter och behandla ryggen nu innan...

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0