Dagens meny

Idag har det varit både träning och god mat.
Crosstraining och styrka hemma. Jag trodde det skulle gå finfint utan skador. Tji fick jag. Vänsterarmen krånglade ett helt år innan jag fick en diagnos och då fick jag samtidigt en kortisonspruta, det var i januari. Efter det har det blivit mycket bra och jag trodde att jag skulle kunna träna som vanligt, men nu sitter jag här med känningar i armen. Funderar på att väga in mig imorgonbitti istället för lördag och istället ta en vilodag imorgon.

Jag åt falukorv och pasta både till lunch och middag. Någon liten skillnad i grönsaksväg men mycket gott var det. Och idag åt jag 1630 kcal, mina rekomenderade är 1622, nära eller nära ;)





Jag slängde ihop en snabb korvgryta till Daniel som han tog med till jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0