Lördagsfrukost

Min dag började 9.32... Eller snarare runt halv sju tiden då Daniel kom hem från jobb. Jag hade en så konstig dröm så jag var nog bara glad att han kom hem och väckte mig. Jag fick fram ett block och en penna för jag var bara tvungen att skriva ner vad jag drömt att mina barn skulle heta; Etsyeddy, Viam och Mio. Seriöst, fan vad coola namn :P Sambo höll inte riktigt med och min pappa (var ju tvungen att messa dem) tyckte det var skönt att mina barn skulle bo 21 mil ifrån honom så att han slapp kalla på dem :)

Men jag somna om efter det där och när klockan ringde 9.30 så hade jag även då den mest märkvärdiga dröm, men jag får inte ihop den så inte ens lönt att försöka förklara. Jag snoozade 2 minuter sen låg jag vaken ett tag och kollade ut på den nästan helt blå himmeln...

Innan frukost var det crosstrainern som gällde, 10 min som start på dagen.
Nu har jag precis avnjutit havregrynsgröt med lingonsylt, en macka med skinka och gurka och ett glas proviva Hallon/granatäpple.

Snön ligger fint och solen skiner på den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0