Min nya flytväst :)

Daniel blev glad för sitt kort :) Han hade en bild i mobilen som han försökt skicka till mig men som inte gick att skicka. En bild på svartvita rosor och i mitten en helt klarröd ros :)

Vi åkte till båtmässan och jag hittade en sån flytväst som jag tittat på ett tag. Snygg och praktisk för den går lika bra att sitta som att stå med. Den kasar inte upp vilken min andra flytväst gör.

Vi tittade ner i några segelbåtar och man blir ju inte lite sugen på en Najad när man vart nere i Najad 355an. Vi vill ju ha Najad 380 men jag hade blivit minst lika glad för en 355.


Vit och marinblå säger Daniel, jag tycker den ser svart ut :) Men det kanske är mörkt marint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0