Resultaten kommer

Eftersom det blir kalas här både lördag och söndag för mig så vill ejag inte väga in mig varken på lördag (för att ej behöva vara deppig över ev viktuppgång) eller måndag (då jag nyss ätit tårta på helgen) utan valde att göra det idag och sen tränar jag hårt nästa vecka och tar det nästa fredag också...

Åh vad lycklig jag blev när det visade sig att jag gått ner 0,5 kg sen i måndags :D Underbart! Äntligen börjar resultaten komma...
Då har vi ändå ätit pizza och glass en dag ju. Fast mina pizzor, som är utan ost och sås, är nog inte speciellt onyttiga :P

Nu ska här ätas havregrynsgröt, sen städas och förberedas inför helgen och så småningom ska jag ta mig in till stan och framkalla foto vi ska hänga upp på väggarna här!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0