Vår alla-hjärtans-dag!

Vi firade alla hjärtans dag igår eftersom det var båtmässa samt jobb för sambon i söndags. Efter jag hade jobbat klart igår åkte vi till IKEA och shoppade loss i fotoramar. Och efter det så kunde vi inte komma på vad vi skulle äta för middag så det blev pizza :) För första gången tyckte jag att hans pizza var godare än min! Jag brukar vara patriotisk för mina egenvalda pizzor!

Efter pizzan blev det jordgubbar och glass och presenter! :) Daniel fick en blue-ray-film (troja) av mig och jag fick ett presentkort på Kicks på 400:- som jag ska köpa nytt smink för :) Superbra, jag behöver verkligen det!

Idag gick jag upp kl 7 efter en sömnlös natt, jag vaknar och hostar och har svårt att somna om. Kan inte blivit många timmars god sömn inatt. Men nyss tog jag ett kort träningspass på crosstrainern och havregrynsgröt till frukost! Nu ska här storstädas och tvättas!


Kommentarer
Postat av: Evelina

O så gott med jordgubbar!

Det började med att Elion var sjuk och jag var orolig att han inte fick i sig tillräckligt... så vi kompletterade med flaskan och den vande han ju sig fort vid =)

2010-02-16 @ 21:35:07
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0