28/8 - Tune Up Race

Ytterligare en underbar dag... Solen skiner och fåglarna kvittrar ;)
Så fort vi äter något i sittbrunnen kommer måsarna. Daniels bror tog dessa foto.






Jag fick förfrågan om jag ville vara med på TuneUp Racet som alltid är dagen innan en större tävling. Detta ville jag ju gärna. Får ju alltid höra så mycket prat om vad dem gör på båten men det är svårt att sätta sig in i när man aldrig varit nära inpå. Så jag såg min chans att få se :) Det var ju underbart väder så lite segling kunde ju sitta fint...




Tyvärr fick jag inte med mig kameran men jag letade på GKSS hemsida (dem som håller i SM) och hittade dessa. (Om jag ej får ha kvar bilderna så säg till direkt så tar jag givetvis bort dem!)


Foto: Johan Pettersson


Det är vi med blå fyrkant på spinnakern! :)

Foto: Per-Arne Olsson


På kvällen var vi först på SM/NM-invigningen och sen grillade vi :) Det är inte bara SM som är nu utan även NM så här är danska och norska båtar också. Och en från Ukraina :P

Gigantiska kristallkronor!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0