:)

Tack för besöket Lilla K ;)




Denna teckning ritade hon när hon var här idag. För att ni ska se vad det är så får ni en förklaring.
- Mitt på bilden har ni Lilla K, lila huvud och röd klänning.
- Den gröna bollen på henne är bebisen hon har i magen.
- Den gröna ringen runt om henne är alla hennes gäster.
- Klottret i kanterna på pappret är text. Minns tyvärr inte vad hon skrev dock.





Hon: Pappa är lite snäll mot mig, men mamma är mycket snäll.
Jag: Varför är hon mycket snäll?
Hon: Hon ger mig mat... och efterrätt!

:)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahaha!

2010-07-08 @ 18:02:10
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: TreSmåKottar

Tack för kommentaren i min blogg! Visst är det härligt när rummet ser ut som på bilden och helt plötsligt är alla barn som bortblåsta och kvar är man ensam med all städning...men oftast betyder ju ett stökigt rum att barnen haft roligt iaf! :) Kommer kika in här igen! Kram!

2010-07-08 @ 18:37:55
URL: http://tresmakottar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0