Nya kläder

Några mysiga dagar på stan har det blivit. Jag, Pernilla och Lilla K har myst på restauranger, i Slottsskogen och åkt buss och spårvagn, alltid spännande ;)

Jag köpte en ny klänning igår som jag tog på mig direkt. Den är superskön och Lilla K valde vilken färg jag skulle prova. Tänkte direkt att jag väljer en anna färg när jag kommer ut från provrummet men när jag väl fick på mig den valda färgen så kändes den perfekt :) Så det var tur att hon var med och valde.




Igår hade vi lunchvilan på en filt i Slottskogen. Vi somnade alla tre ;) Tanken var att jag och Pernilla skulle låtsas-sova för att Lilla K också skulle slappna av och blunda. Men ja, det var ju hur skönt som helst så man somnade ju till :)

Sen blev det lek och mys på filten och sen resten av eftermiddagen tillbringade vi på Göteborgs största lekplats som heter Plikta.




Kvällen igår tillbringades med Daniel. Vi åt gott och spelade lite spel.


Idag blev det ännu en dag i stan för oss och båtjobb för Daniel. Jag tror Lilla K blir modedesigner eller något för gå i klädaffärer verkar väldigt poppis. Och hon överröser en med komplimanger när man provar något. Hon synar en uppifrån och ner "Du ser ut som en prinsessa", "Den är perfekt på dig", "Den var JÄTTEFIN". osv :)

Idag köpte jag en vit tubtop (har en rosa men ville ha en neutral också), ett par korta shorts (har bara knälånga men vill ha korta shorts på båten då kjol blåser upp när man seglar) och ett rosa linne (har stört mig flera gånger nu på att jag ej har några rosa linnen). Till lunch åt vi kinabuffé.

Nu har Pernilla åkt hem och jag och Daniel har ätit grillat. Nu "ser" han på fotboll (han zzzznarkar i soffan) och snart ska vi lägga oss.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0