Packa för 5,5 vecka?! :P

Detta är svårt och klurigt. Hur packar man för 5,5 vecka? :)
Har packat Julias kläder nu, hon ska vara med 2 av veckorna så hennes kläder var lite lättare. Dels för att det "bara" är 2 veckor men också för att vi ska tvätta mitt i hennes veckor. Vi kommer ju åka till mina föräldrar i Skåne en helg i augusti och då passar vi på att tvätta det som behövs.

Men till mig är desto svårare att packa. Dels så har jag så mycket att välja mellan för jag har köpt mycket nytt på sistone. Men jag är också den som inte vill använda samma kläder om och om igen så jag vill ha mycket ombyte med.

Det jag har lagt fram nu är sånt jag verkligen vill ha med. Har en liten hög med tveksamma kläder och så har jag lite som jag inte ens gått igenom. Men det mesta ligger i tre fina högar :)

Mina 3 till vänster och Julias till höger på bilden:



Det ser mycket ut att ha med 4 hoods och två tjocka stickade tröjor, men om man räknar på att vi ska vara ute 38 dagar så är det lika med att ha en tröja i ca 6 dagar. Och då är det ju inte för många tröjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0