Packat

Nu sitter jag och väntar på att Daniel ska komma hem. Han är och hämtar Julia just nu. Jag har packat i räserfart. Vi har hunnit med att hämta ut segel och handla på IKEA och varit i båten och jobbat...




När jag kom till båten idag såg det ut som om det snöat inne i båten. Daniel hade sågat i frigolit. Ni kan säkert tänka er hur alla dessa frigolitsmulor lagt sig som ett fint täcker ÖVERALLT!!! Väggar, dynor, golv - överallt. dammsuga dammsuga dammsuga!

Imorgon kommer nya bilder upp från båten. Jag har inte varit där på hela veclkan och Daniel tänker inte på att ta med kameran. Men det har hänt lite grejor så vi har nytt att visa :)

Trevlig helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0