SEMESTER!!!

Har haft en rolig vår och försommar, men nu är det faktiskt skönt att kalendern är helt tom i 52 dagar framöver. Slippa planera allt och gå upp tidigt och så :) 7,5 vecka har jag helt ledigt :) Jag klagar inte...

En kul grej hände nu ikväll. För några veckor sen sa jag till Daniel att jag funderade på att beställa ett linne jag tittat på flera gånger. Men har låtit bli då jag köpt mycket kläder och priset var lite för högt för ett enkelt linne. Så idag fick jag ett SMS att jag kunde hämta ut ett paket på posten. Jag visste att ett par shorts skulle komma. Men i paketet låg även ett sånt linne jag tittat på. Jag hade visst beställt det, men hade helt glömt bort ;)




Vill man ägna den första semesterkvällen åt städning och sånt? Njae... Får se vad jag gör. Är väldigt trött i både kropp och knopp. Och somd et har regnat idag. Genomvåt vart jag innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0