"Födelsedag" och kalas

Idag väckte vi Julia med sång och presenter :)
Hon fyllde år i onsdags men då var hon inte hos oss.

I paketen fanns bland annat (över 20 paket så jag minns ärligt inte alla i skrivande stund) cykelsadel, barbie med bebisar och barnvagn, korsordsbok, luftmadrass, kläder, bikini, badboll, pysselgrejor, cykeldator osv :)






Igår hade vi kalas. När Daniel låg och sov så fixade jag och Julia tårtan och städade upp. Sen hade vi massor med tid över, vilket min mamma inte alls kunde förstå hur jag kunde ha ;)
Vi satte oss och pärlade. Vilket pillerijobb det är :) Men det var väldigt kul.
Resultatet blev dessa tre plattor. Julia gjorde solen och hjärtat och jag gjorde "skylten".




När kalaset väl börjat så serverades korv och bröd och mos, efter Julias önskemål.




Tårtan har varit beställd av Julia sedan länge. En 8a av hallon och jordgubbar runt om. Ser väl gott ut? ;)






Sen sjöng vi alla och hon fick öppna paket från släkten.




Det var bland annat halsband, klänning, magisk målarbok, tunika och påslakan. Och en hel låda med barbiegrejor som hennes äldre kusin inte ville ha längre.


Kommentarer
Postat av: Mike

Tårtan ser verkligen god ut.

Jag blir glad varje gång jag tittar i din blogg!

2010-06-12 @ 10:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0