Nästa vecka

Minns ni att jag förra veckan gjorde en planering för hur jag skulle träna och äta denna veckan som varit? Här är den och jag har även uppdaterat om hur det gick. Länken öppnas i nytt fönster.

Träningen funkade inte riktigt som jag ville. Det går inte att träna gym så många dagar i rad. Jag kunde inte komma iväg. Hade en lite dålig vecka där jag även fick ont i magen när jag sprang, därav promenad istället.
Maten gick det dock väldigt bra med. Följde min matsedel :)

Nu ska här göras ny planering. Kommande vecka ska (bör) se ut så här:

Träning:

Må:
Gym 60 min
Ti: Jogga 5 km/promenad 1 mil
On: Vilodag
To: Gym 45 min
Fr: Gym 45 min (om vi ej ska segla)
Lö: Vilodag
Sö: Vilodag

Mat:

Må:
Kycklingklubbor med bulgur
Ti: Laxgryta med tagliatelle
On: Chili con carne
To: Färsbiffar med sparris
Fr: Kyckling och nypotatis
Lö: Grilla
Sö: ?

Förhoppningsvis ska vi kanske ut och segla ärav träningsuppehåll och mindre specificerad mat. Får se vad det blir :)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så duktig du är med din träning!

2010-06-21 @ 07:25:32
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0