Nationaldag på båten




Vi spenderade eftermiddagen i båten och slutförde några av de punkter vi har på vår lista. Alltid kul när man slutför arbete. Ett steg närmre målet då :)

Vi skar till besticklådan till kökslådan. en liten detalj men som dock måste fixas :) Plus att nu ligger inte besticklådan och tar plats någonannanstans!




Vi satte in ljuddämpande kudde i motorkåpan.




Vi slutförde arbetet med mantågen. Nu finns snöre och krympplast på plats :) Snyggt blev det. Det var en blåsig dag idag så flytvästen har jag på mig för att jag fryser :) Annars tycker vi inte att det behövs om vi bara ligger vid brygga...




En ritning över hur nya golvet ska ligga. Vi har massvis med sånna här ritningar på olika saker. Och det är nog bara vi som förstår oss på dem ;)




Se så bra man ser ut från våra nya fönster. Hade det inte varit för att de är lite rökiga i färgen så kan man tro att där inte är något fönster alls...




Ser jag inte grymt lång ut när jag står i båten ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken underbar dag att vara på båten! Mysigt med svenska flaggan :-)



Kram!

2010-06-06 @ 19:33:33
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Lillan

Hej! Vilken underbart fin båt ni har, jag har en likadan själv;) Blev lite avis på er fina besticklåda, var finns den i båten? Jag misstänker att den sitter där min dubbelvask finns... Funderade på det där med ert storsegel, men det kanske löst sig. Skulle en rodkick hjälpa? Till nästa säsong ska jag lägga lika snygg durk som ni gjort! Ni gör ett toppen jobb!

MVH

Lillan

2010-06-18 @ 09:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0