Nya tag imorn...

Idag blev det inte mycket jobb gjort på båten. Vädret har väl inte tillåtit det riktigt. Vi åkte ut en liten sväng för att testa gardinen och den var visst lite för kort :( Men dem var ju väldigt lätta att göra så göra om göra rätt :)

Imorgon är vårt mål att fixa golvet som ska ligga inne båten, fixa alla gardiner, sy klart dynorna... Och äta pizza ;)

Nej skämt åsido tror jag. Jag är grymt sugen på pizza dock. Nu när jag tränar så mycket så är jag konstant hungrig och att då gå över torget där pizzerian ligger suger faktiskt :)

Hörs imorn, med massa foton!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det kan vara att det kan ta upp till 24 timmar innan det funkar för alla webbläsare och så där, men happilyeverafter.se ska alltid leda till mig :-) För mig funkar det iaf!



Kram

2010-06-07 @ 22:43:53
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0