Somrig macka



Godmorgon!

Här sitter jag och äter underbar äggmacka med gräslök :) Somrigt!




Vaknade halv sju imorse när Daniel kom hem från jobb. Brukar kunna somna om ganska fort trots att det är ljust ute och så. Men, idag hade två vuxna killar valt att spela basket utanför vårt hus. Halv sju på morgonen? Varför? Det eviga studsandet med bollen på asfalten och ljudet av när träplattan bakom korgen vibrerar när de återigen gör ett felkast... Sen slutade dem spela klockan 7. Varför är man uppe och spelar basket en halvtimme så tidigt en söndag? :P

Även om jag var morgonpigg skulle jag inte få för mig att gå ut och göra sånt som kan störa alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0