Girlfight på lekplats

Var idag på lekplatsen med Lilla K (2,5-åringen) och där var även en mamma med sin dotter på ca 3-4 år. Mamman tog fram en macka till flickan men hon var okoncentrerad och ville inte ha mackan. Så hon sprang iväg medan mamman tjatade på henne.
Flickan springer fram till Lilla K.

Lilla K: Jag äter upp min mat hemma.

Flickan svarar något jag inte kan höra.

Lilla K: Jag kan klä på mig själv.


Vem som vann vet jag ej men dem dividera fram och tillbaka vem som kunde mest :)

Kommentarer
Postat av: Sandra-Sebastian&Kaspers mamma

hehe tack =) nope bor i huskvarna hehe. men på framsida blirde såååå varmt när solen ligger på =) va roligt att du gillade min blogg =)

2010-05-05 @ 12:35:00
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0