Det endoplasmatiska retiklet!

Jag har suttit och pluggat idag (pluggar till Kostrådgivare). Det är inte lätt när det är svårt. Några kapitel jag läst idag är "Cellens kontrollrum för proteinproduktion", "Ribosomer - proteinproducerande enzymer" och "Det endoplasmatiska retiklet".

Ska ha prov på måndag så det blir till att plugga hela dagen imorgon... Sen kommer Daniel och Julia på kvällen och sen åker vi hem på söndag.

Idag har jag även skaffat isdrobbar till kryckorna så att jag inte ska halka fullt så lika lätt. Och nu ska jag lägga mig i sängen med tensen, vi ska gå till mina kusiner på granngatan senare och käka och fira. Dem har alla fyllt år sedan vi sist sågs.

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-11-25 @ 17:01:04
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

Hej, hoppas du har haft en bra dag!

Va ska du hitta på i helgen?(:

2010-11-25 @ 17:14:57
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0