Städ-dag

Städa städa varje fredag och så varje jul, det tycker jag är kul!

Nåja, jättekul är det kanske inte men det är kul efteråt när man har det jättefint :)
Snart ska jag väcka Daniel, sen blir det städning för oss båda tills han ska åka och hämta Julia i skolan...

Vet inte alls vad helgen bjuder på faktiskt. Eftersom jag har fått ännu mer aktivitetsförbud så blir det väl en lugn helg antar jag med god mat och trevligt sällskap :)
Imorgon ska jag kanske in till stan och ta en fika med några kompisar. Daniel och Julia sla jaga flyttlådor... Nu måste vi börja packa...

Jag ska bara bo här en vecka till... sen åker jag en vecka till mina föräldrar i Skåne och när jag kommer hem ska vi flytta, om inte flytten blir försenad vilket vi hoppas på! kanske kunde nämligen målaren fixa lägenheten ifall vi bodde kvar här i en vecka extra...

Håll tummarna för det! För dem tapeter som är där nu vill vi icke bo med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0