Kry(ck)a på mig! :)

Inget gott som inte för nått ont med sig, eller vad är det iman säger ;)
Trots alla goda hemlisar vi håller inne med så är min rygg värre och jag går nu på kryckor då jag får ont om jag går och ibland får låsningar i ryggen...




Den som tycker att kryckorna är roligast är nog Julia ;) Vilket barn tycker inte det...




Minns ni att jag nämnde att mitt blodprov häromdagen inte kändes helt okej... Jag blir nu bara blåare och brunare och alla färger på min arm... Fortfarande öm... hmm....




Vår kväll blev lugn med hamburgare och filmkväll (Lotta på Bråkmakaregatan). Lägger oss tididgt pga trötthet och att vi ska upp hyffsat tidigt imorgon. Daniel ska tävla och tanken var att jag skulle fota men får se nu när jag inte kan gå ordentligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0