Lugn men full dag

Vaknade för ovanligheternas skull utsövd redan vid halv 8. Sov iofs 11-12 timmar igårnatt så det behövdes väl inte mer än de 8,5 jag sov nu då :P Sover massvis gör jag...

Idag har jag en del inbokat men allt får ske i mycket lugn takt för att min kropp inte ska protestera. Ska hälsa på i mammas klass. Hon är lärare och förr var jag där ofta och hälsade på men nu sen jag flyttade blir det ju typ aldrig. Men barnen hade frågat efter mig så en liten titt blir det där idag. Mamma skulle se om hon fick nån minut över och kunde hämta mig så jag slipper gå till bussen :)

Sen ska jag och min svägerska (brorsans sambo) åka till Väla, ett köpcentrum, där vi ska äta god mat :P Det är typ enbart därför vi ska dit. En gammal tradition som ska dammas av lite. Alltid trevligt. Sen åker vi hem till henne. Hon har fått låna min Ab Circle Pro, den är inte riktigt aktuell för mig just nu.


Kvällen avslutas med fläskpannkaka här...
Skulle gärna vilja lägga in lite bilder. Men det är så omständigt då jag inte får min mobil at synka med datorn. Men jag är snart hemma och kan bjuda på foton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0