Upp med tuppen

eller snarare innan tuppen... Daniel kom idag hem vid halv sju tror jag, det var fortfarande helt mörkt ute... av någon anledning började han dock fixa och bröta en massa i Julias rum och i klädkammaren först så tanken på om det egentligen var en inbrottstjuv hann ju infinna sig hos mig...

Men sent om sides så kom han till slut ut till mig... Jag hade beställt väckning eftersom jag idag åker till Skåne :D
Har förberett vad jag ska ha med men inte packat. så det är en himla massa jag ska hinna med...

Detta är vad jag VILL hinna med innan tåget avgår:

- äta frukost
- packa väskan
- packa det som Daniel tar med imorgon till mig (i bilen)
- baka sockerkaka
- göra en äppelkaka till Daniel som jag lovade
- köpa baguette
- framkalla foto


Det var nog det. Låter ju inte så mycket. Jag har dock i skrivande stund bara 1 tim och 50 min på mig så håll tummarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0