Händelserikt

Det händer massor i vårt liv just nu. Vi har fullt upp på dagarna... Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge (tänkte på er som väntar på att jag ska berätta alla hemlisar) :P

Gjorde blodprov idag. Helt okej då men nu är det värsta kaos i min arm. Hon måste gjort något galet för den är lite svullen och det gör jätteont, det brukar man ju inte få av ett blodprov... Kan inte böja eller räta ut armen...

Fint väder är det verkligen idag... solen skiner och himlen är blå. Men vi fick skrapa rutorna när vi åkte iväg tidigare idag...

Fullt pådrag med poliser i området... Hemskt på ett sätt och väldigt väldigt tryggt på ett sätt... Om det är någon gång man kan känna sig trygg med att gå hem själv så är det ju nu... Poliser bevakar dygnet runt här och idag stod tekniska bilen där igen, nya fynd kanske...

Ska snart in till stan en runda och sen ska jag träffa Lilla K några timmar... Kvällen bjuder inte på mycket, Daniel ska jobba lite extra men först laga middag till mig... spännande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0