1 månad kvar

Just det ja, idag är det en månad kvar till BF :D 8 april är det idag, en blåsig men solig dag och när jag vaknade flyttade jag min nedräknings-gubbe till nummer 30. Så 30 dagar kvar.

Jag räknade igår och insåg att igår var det kortare tid till BF än vad det var till mitt kalas som jag hade i början av mars. Och det känns ju inte som att det var så längesen jag hade kalas så det var en kul tanke :)

Magen är stenhård idag, och inte är den rund heller utan han ligger på nått sätt så den ser fyrkantig ut :P

Han sover nog nu, igår var han vaken så gott som hela dagen och långt in på natten så det känns som det är en pigg bebis vi får... Tänk att få barn är verkligen något av det största som händer i ens liv, men man har ingen föraning om hur/när bebisen kommer och ingen aning om hur den ser ut eller är. Det största man ska göra i livet - men man har liksom ingen kontroll över det :)

Spännande och läskigt på samma gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0