Ben av lera

Mina ben är helt mysko ikväll. Fötterna är inte så svullna, men däremot är smalbenen det. Jag känner inte ens skelettet på framsidan av benet och det brukar jag alltid göra.

Det sjuka är att när jag trycker med fingrarna på benet så är det som att forma lera. Jag kan trycka ner fingrarna typ en centimeter och när jag sen släpper så stannar gropen kvar i huden. Känns hur sjukt som helst...

Hoppas det är "normalt" och inte farligt...

Har nyss druckit en kopp te med blandat hallonbladste och vitt te... Verkade som att det vita teet hjälpte igår med att driva ut en del vätska så jag hoppas att det gör det idag också...

Så nu ska jag lägga mig och titta på teve med benen högt, sen blir det att sova när John Blund kommer på besök! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0