BU!!



Haha jag skrämde Daniel innan när jag såg ut såhär. När badet höll på att tappas upp så kleta jag på ansiktsmasken och gick sen ut till Daniel. Han stod diskade så jag smög upp bredvid honom och sa "puss", han vände sig då om för att ge mig en puss men blev rädd istället ;)

Det var gött att bada. Hade olja i vattnet så nu är jag ren och len :)

Skräms gör även synen av mina ben och fötter :( Jag har inte jätteont av vattensamlandet men det är ju helt klart inte jätteskönt och skorna har blivit jättetrånga bara nu senaste dagarna.

Den svullnaden på vänster sida om foten är inte den knopp som jag brukar ha där. Denna är mjuk och intryckningsbar. Bara vatten. Foten ser inte klok ut. Tårna sticker ut som svullna korvar på min svullna fot.




Eftersom ni inte vet hur mina ben såg ut för några veckor sen är det svårt för er att se hur svullna dem är nu. jag kan bara garantera och intyga att jag inte ser ut så här i vanliga fall!!!




Nu funderar jag på att prova några knep jag läst om hur man får bort vatten i benen. Om det ger bra resultat så tipsar jag vidare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0