Drömmar

Nu har jag sovit i några timmar :) Det behövdes. Men gud vad svårt jag har att komma igång och bli pigg efter att jag vaknat när jag sovit på dagarna... Huvudet är som en tung klump och kroppen hänger inte med alls... I tankarna vill jag göra mycket men kroppen stretar emot :P

När jag sov så drömde jag väldans mycket. Det har jag gjort senaste veckorna. Det enda jag minns från dagens dröm är att vi hade fått en flicka. Men i drömmen var hon typ 2-3 år redan. Så kanske nästa unge blir en flicka :) Om man nu ska tolka alla drömmar hehe...


Har iaf en couscoussallad på gång, tänkte äta den när Daniel strax kommer upp och ska slänga i sig en snabb frukost. Sen kör han och hämtar Julia i skolan. Under de 2-3 timmarna som han är borta ska jag snabbt plocka upp och diska det sista sen ska jag götta mig i solen på balkongen :)

Och nu har magen sjunkit iallafall. Det måste hänt något drastiskt senaste 1-2 dagarna för det märks en tydlig skillnad och nu kan man se det också... :) Bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0