Efterrätter :D

Idag har vi varit så duktiga och gjort en himla massa.

Efter frukost somnade jag nog en stund igen, när jag vaknade åkte vi och storhandlade mat, köpte amnings-bh till mig, piratshorts till Daniel och vitt te till mig i en teaffär.

Vi åkte även inom Mc'Donalds drive in och köpte två sötsura såser :P Han som tog upp beställningen blev lite förvånad av vår stora beställning ;) Jag ska ha dem till mina chicken nuggets som jag har i frysen. Han trodde att vi beställt mat men glömt sås :P

När vi kom hem deklarerade vi och satt sen flera timmar på försäkringskassans hemsida och läste om föräldrapenning och föräldraledighet. Så nu har vi iallafall lite kött på benen hur jag ska ta ut min ledighet...

Middag blev stora kycklingklubbor med couscouscoussallad för mind el och ris och currysås för Daniels del...



Nu ska vi äta 2 efterrätter ;) Först jordgubbar med glass och sen kladdkaka och grädde haha!
Vi måste äta upp jordgubbarna innan dem blir kassa, och kladdkaka fick jag baka en för vi hade lite vispad grädde i kylen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0