Mailen ligger nere

Vill bara inflika med att min hotmail ligger nere. Jag kan inte alls komma in på den och vet inte varför... Fick en varning att någon hackat den och att den var stängd. Så jädrans trist och jobbigt, jag har rätt mycket på mailen som jag behöver komma åt.
Har inne en order på tyg, har en räkning på mailen osv osv. Bara måste komma åt den snart...

Men... Det jag vill komma till är att om någon av er mailat mig senaste dygnet så har jag inte kunnat läsa detta! Om ni känner mig väl så vet ni säkert min msn-adress, maila den istället. Om ni "bara" är bloggläsare så kommentera här ifall ni mailat och det var något ni ville ha svar på.

Jag finns ju på lite olika sidor så någonstans hittas jag säkert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0