Russinfingrar

Har nyss tagit tag i diskberget i köket, gjort rent spisen och alla bänkar och känner mig så duktig så ;)
Är ju nästan skrynklig om fingrarna... Hade tänkt städa ännu mer men klockan är över nio och nu känner jag nog för att se klart den film jag började se innan och sen försöka lägga mig i tid idag...

Det blev inte så tidigt igår som jag trodde. La mig och såg film och den varade längre än beräknat och sen när jag väl lagt mig hade jag jättesvårt att somna.
Men idag tänkte jag försöka somna senast 23, så är jag pigg när Daniel kommer hem och kan gå upp och duscha och städa och sånt då istället :) Min mamma och pappa kommer hit imorgoneftermiddag, sen bor dem på ett hotell här i närheten på natten...

Jag håller tummarna för att vädret håller i sig imorgon också, skulle vara underbart för vi ska grilla och så :)

Nu blir det film och gott och sen sova! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0