Sesam, sänk dig!

Har fått kommentarer om att det ser ut som att min mage sjunkit ner nu. Jag tycker inte jag märkt någon skillnad, det är fortfarande ganska tungt upp mot lungorna osv.
Men nu när jag tittade i spegeln så kunde jag ana att den visst sjunkit. Men gjorde en fotojämförelse och då ser jag det inte alls längre :P

Man kanske behöver ha helkroppsfoto för att se det?



Har dock börjat få ont i nedre delen av magen, kanske beror på att den sjunker och det drar och sliter i mina muskler och senor. Och trycker på!

Nu har jag fönat håret så nu väntar någon timmes sömn :) Ska ta något att käka först och eventuellt en samarin till för halsbrännan släpper inte... Buhu!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrica

wow, vilken fin mage :)

2011-04-15 @ 16:33:07
URL: http://rica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0