Vår dag

Det har varit en lång dag så jag går snabbt igenom den sen ska jag slänga mig i soffan hos Daniel...

Jag gick upp halv sju när Daniel kom hem, men däckade (såklart) i soffan en timme senare och sov till kvart i tio. Mina föräldrar kom hit vid halv elva och då fikade vi ute på balkongen i strålande sol! Det är riktigt sommarväder! Och jag börjar allt bli brun redan, men det ska tydligen vara lättare att få färg när man är gravid...

Mamma och pappa har fotat mest med sin kamera denna helgen så jag får uppdatera med bilder sen när dem skickat över till mig...

Daniel kom upp vid tolv och sen stack vi och mötte upp mamma och pappa som gått en promenad. Vi åt lunch på en restaurang, på uteserveringen. Hur gött som helst, både vad gällde mat och väder...

Jag verkligen älskar vädret för det tillåter att endast ha leggings, linne och sandaler. Pga mina fötters svullna storlek kan jag inte längre ha skor, så det är perfekt nu med så lite kläder och skor som möjligt...



Efter det åkte vi alla upp till en annan stad för att se när Julia hoppade på en träningstävling. Hon hoppade felfritt och fick därför två rosetter :)










Middag blev lite buffémat. Blandat av smålådor med mat vi fått av mamma och smått vi hade i kylen!

Sen spöade jag Daniel i Boggle ;)

Nu ska vi bara slappa och jag lär somna snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0