En god natt

Oj vilken bra natt det blev. Vi gav Mille sista flaskan vid 22-22.30 igårkväll. Han kräkte upp en del så när vi la oss kl 23 så gav vi honom lite till. Sen la vi honom i spjälsängen som han numera har invigt och sovit i nån natt.
Sen vaknade han inte förrän kl 4 för att äta :) Innan dess gnällde han i sömnen några gånger för att han vänt sig på tvären i sängen :P Men det vaknade bara jag av.

Jag tog över honom i vår säng när han åt men när han somnade om snabbt igen när det var slut så la jag tillbaka honom i spjälsängen. Där sov han till kl 8 :)
En helt klart godkänd natt. Kl 8 var jag så pigg och utvilad när han vaknade att vi gick upp. Nu sover han en förmiddagslur och jag ska äta frukost :)


Förresten, Daniel kappseglade ju igår. Kan stolt berätta att dem vann med 5 minuter ;) Det är mycket i seglingsvärlden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0