En haklapp :)

Har ju glömt att visa denna haklapp som jag sydde till Milton. Har fått flera beställningar av andra som också vill ha så efter dopet ska vi åka iväg och köpa material till många fler haklappar :)




Nu har fisk och potatismos landat i våra magar. Medans Daniel var ute och kappseglade så städade jag och diskade. Vi är så fruktansvärt duktiga på att stöka ner, jag önskar bara att vi hade samma fantastiska gåva att städa upp efter oss också ;)

Snart kallar sängen. Daniel ska ju upp klockan 5 och om Milton ska vakna varannan timme inatt också så vill jag gärna komma i säng i tid.

För övrigt verkar Mille frisk nu. Han får behålla maten, har ingen feber och är glad och stark. Han är sig själv igen helt enkelt! :) Skönt... Märktes jättestor skillnad så fort han fick behålla maten i magen. Då fick han mer energi och kroppen orkade nog bekämpa de dåliga snabbare...

Just ja, Daniel höll fram biet Arthur framför Mille när vi satt och åt middag. Då sträckte Mille upp båda armarna efter Arthur och tog honom :D
Och att han är en riktig snuttekille märker vi mer och mer. När jag diskade satt han i matstolen och tittade på. Efter ett tag började han gråta hysteriskt mycket. Han fortsatte fastän jag tog upp honom, vilket är ovanligt. Jag la honom då i sängen och gav honom snutten (en filt med stjärnor på) och sen somnade han 10 sekunder senare ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Dregglisar och mössor har jag tänkt sy men i hakklappsväg så tänkte jag köpa en sån där "jacka" från Ikea. :) Jag älskar att sy och pyssla men de där jackorna känns rätt enkelt att bara köpa. :)

2011-08-18 @ 22:14:27
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0