Hemma igen

Igårkväll kom vi hem från Skåne efter en superfin helg. Det var ett jättefint dop och festen efteråt blev riktigt lyckad... Bilder kommer givetvis men eftersom vi själva inte kunde fota i kyrkan så väntar jag på att få bilder från släktingar :) Jag har inte ens tittat igenom våra bilder från festen än...

Nu ligger Milton och sover i vår säng och jag tänkte städa upp lite här hemma... Fast jag har noll energi i kroppen :P Även om jag tagit det lugnt i Skåne så har ändå hjärnan varit på högvarv inför dopet, så idag känner jag egentligen bara för att ligga i soffan. Men vi ska storhandla sen och det skulle vara bra om det var undanplockat här innan vi asar in en massa nytt...

Jag har glömt att berätta att jag nu seriöst går in för min viktminskning. 14 kg ska av innan juni 2012. Det går just nu sådär kan jag säga :P Började för två veckor sen och har sedan dess gått upp 1 kg... Men nu är dopet med tillhörande fest avklarat och vi har inget framför oss så nu ska jag bannemig ta tag i det ordentligt...


Och till er som av händelse försöker nå mig idag så är min mobil död och laddaren är hos Daniels föräldrar. Så ring hem till oss eller maila :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0