Sista semesterveckan

Ja som ni förstår har vi alltså kommit hem, och vi har till och med hunnit med en seglarhelg efter det också. Bloggandet kom i skymundan på semestern pga dålig mottagning och inget batteri i datorn. Sen när vi kommit hem hade vi Julia här några dagar och det var fullt upp. Jag kände bara att jag inte orkade ta tag i bloggen och komma ifatt...

Men nu så... Daniel har börjat jobba igen efter semestern så nu är det återigen jag och Milton här hemma...

Sista semesterveckan alltså, den var allt bra härlig. Men vi ångrar inte att vi åkte hem för det kom några dagar i början av förra veckan som det bara vräkte ner regn...

Daniel tog med Julia till Liseberg en dag, stack ut och tog en lång cyklingrunda en annan dag och var ute och shoppade lite en dag. Jag och Milton var ute på äventyr vi också. Vi träffade mammor och bebisar, var på IKEA med Michaela och hennes Vilgot och så var vi hemma och myste...

Milton fick prova en annan bebis babygym och älskade det, så när vi kom hem la jag honom i hans babygym och vilken succé. Han började direkt att slå på de hängande figurerna :)



Han låg där även senare på dagen.
Och det var nog krävande för hjärnan för när jag tittade till honom så såg det ut såhär ;)




I matstolen sitter han nu ganska bra, lite slacker, lay back, stil sådär ;)



På kvällarna hade vi filmmys hela familjen. Milton älskar teven. Jag vet att dem inte rekomenderar att bebisar ska se på tv, men några minuter gör nog ingen skada. Han blir helt tagen av vad som händer och det går knappt att få hans uppmärksamhet. Här ser vi på Alladin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0