Grattis pappa Daniel!

Nyss hemkommen från en kylig men välbehövlig promenad. Den goda tanken var att Mille skulle somna så fort vi gick ut så att han fick sovit en bra stund. Men bilar och träd intresserade mer så inte somnade han inte :P Däremot somnade han när jag vänt och skulle hem igen. Så det fick bli en liten omväg så att det blev en del sömn ändå så att vi har en rolig kväll :)

Innan han somnade. Det skickades till Daniel, som en lite förgyllning såhär på söndagseftermiddagen efter en lång arbetsvecka.


Han sover fortfarande, jag började med att bära upp blöjpaketen och det andra jag handlat. Men trots att vi bor tre våningar upp så hör jag direkt om han gör ljud för vi har ju ett sånt gammalt öppet trapphus. När jag går ut i trapphuset så hör jag till och med hans små andetag :)




Idag är det Daniels namnsdag - GRATTIS! :)
Det ska vi ta och fira lite ikväll med liten present, och så trevligt vid kvällsmaten och sen adventsfika med glögg och pepparkakor!
Den bästa presenten han kan få är nog att efter att han slutat om 1 timme är ledig i 11 dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0