Jul på Liseberg

Idag åkte vi till Jul på Liseberg med barnen och barnens kusin Mikaela. Med en vecka kvar till jul måste man ju få någon julstämning :) Det var fint där som vanligt, men besöket klådde ju inte förra julen när där var himmelskt med snö :) Förra året i december flyttade vi till denna lägenheten. Här är inlägget jag skrev den 12 december om flytt och Lisebergsbesök.

Miltons första besök. han sov första tiden men fick sen vara uppe. Oj vad han kikade runt sig. Han har nu nått den period i livet då lampor är otroligt intressanta. Så han hade att titta på ;)




Puss på glad kille! ♥ Ny fin overall har han också, som ni ser. Han växte ur sina andra.


Vi klappade getterna också. Milton var helnöjd som vanligt. Inte klokt hur vi kan ha en så lugn och nöjd unge. Daniel sa idag att skulle han vara mer lugn så vore han uppstoppad! :P Jag är dock rädd att det slår över snart och så blir han ett monster :P


Julia, Mikaela och Milton. Kanonfint foto tycker jag :)


Ni vet väl att största julmodet nu är tomtar med luvan så långt ner att det bara syns en luva och ett par fötter. Vi hade en likadan i vår vagn ;)


Jag bland alla lampor. I min nya jacka förresten! Den är jag nöjd med. Jag hade ruggigt höga krav på hjur min jacka skulle se ut. Det skulle vara en parkas, helst röd och så ludd på luvan. Vi har hittat flera som jag provat men ändå varit tveksam om. Men så dök denna upp :) Kalasbra! Riktigt varm och go!


Väl hemma blev det lite Wii-spelande men nu ligger den mindre ungen och sover och den större ungen är på god väg in till sängen... Sen blir det lugnt och skönt här ;)
Jag ska slå in Daniels julklappar nu, inte bra att ha dem oinslagna. Jag vet att Daniel aldrig med vilje skulle leta upp dem men plötsligt så tittar han i fel låda och så får han avslöjat vad det är. Nä, bäst att slå in redan idag :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0