Fint väder



Utanför fönstret skiner solen och snön är nästan borta. Fick riktiga vårkänslor när jag tittade ut :)
Men det blir ändå en innedag i sängen för mig, dels för att min rygg behöver det men också för att jag börjar bli sjuk... Vill helst kunna förhindra att det bryter ut, för om man blir förkyld när man är gravid blir det oftast en segdragen historia (för att kroppen prioriterar att utveckla barnet, och därför inte bekämpar virus).

Daniel är verkligen inte frisk han heller... I godnatt-messet skrev han att det gjorde ont att springa i trappor och han frös även inomhus... Han visste inte ens om han kunde jobba idag och då är han sjuk, han stannar inte hemma i första taget...

Han kom även på att det måste ha varit på Båtmässan vi blev smittade för det är enda stället vi varit på. Trodde först att han kunde dragit med det hem från jobb men då borde vi inte bli sjuka samma dag... Kanske Julia som drog hem lite barnbaciller till oss :P

Nu får det bli frukost med rågfras och något varmt för halsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0