Flygande jakob

Kom precis upp från ett varmt bad. Ligger och tittar på magen som hoppar av lillemans starka sparkar. Dem har ändrat karaktär, idag var första gången jag kände att han trycker upp foten i revbenen och inte bara sparkar till...
Mysigt, det kittlar lite, men jag kan se framför mig att det kommer kännas mer och mer ju starkare han blir...

Det är säkert av den anledningen jag har börjat få ont i revbenen också. Han har börjat sparka så högt upp och nu trycker han också...

Till middag blev det flygande jakob. Vi bytte dagens och morgondagens middag med varandra av samma anledning som förra veckan, vi glömmer ta fram fisken så att den hinner tina... Så fisk får det bli imorgon istället...



Vet inte vad resten av kvällen bjuder på. Det blir nog väldigt lugnt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0