Frulle i magen

Ytterligare en fantastisk natt, jag börjar bli bortskämd ;)
Sov från 1 till 6.30 i sträck utan något uppvak... Men sen somnade jag inte om när Daniel la sig så jag är fortfarande trött, men hade tänkt försöka hålla mig vaken till 12.30. Då ska Daniel åka och hämta Julia i skolan så då är jag ensam hemma några timmar och hade kunnat sova då.

Men vi får se, ögonlocken är redan tunga så jag somnar nog utan att tänka på det framför teven snart :P

Som sagt har vi barnhelg denna helgen... Vi har inget planerat förutom Båtmässan men jag vet inte om jag ens kan och vill hänga med. Vi har Spanien-tema också och ska äta paella idag och tapas imorgon... Ska bli intressant att se hur Julia ska rita flaggan, Spaniens flagga är ju inte den lättaste ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0