Oroväckande lugnt

Får hoppas att lillen bara har vänt sig med benen in mot min rygg för jag tycker att han är alldeles för lugn. jag brukar ju ha sällskap av honom både på kvällen och morgonen men han har bara gett små svaga rörelser... Jag vill ju att han ska sparka och knuffas och brottas...

Jag har ätit frukost och ska hoppa in i duschen nu. Sen ska jag ta mig ut i solen och äta lunch med några vänner. Blir ingen lång runda för mig, kroppen känns inte så bra idag. Men för att inte bli helt knäpp av att bara ligga här så måste jag försöka komma ut någon gång. Sist vi träffades var typ i oktober-november kanske så det är ju inte ofta...

Solen skiner idag också. Härligt... Men det är flera minusgrader så det är ändå mössa och vinterjacka som gäller... Jag skulle vilja ha vår nu så man slipper klä sig så mycket :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0