Sängliggande

Har legat i sängen så gott som hela dagen. 2 rundor yatzy med Daniel innan och en runda upp för att sätta fisken i ugnen. Annars har jag legat här. Skönt för kroppen, men rastlöst för huvudet!

Men jag gör allt för att inte bli helt sängliggande framöver, vilket kan bli fallet. Nu måste jag lyssna på kroppen till 100% och bara vila om jag behöver det... Så kanske detta ska gå vägen :) Är mest orolig över all styrka och kondition jag tappar...

Middag åt jag i sängen, jag tog rester från gårdagens middag. Daniel tog med fisk till jobbet och jag tar fisk imorgon.

Så här ligger jag, sötsugen och allt... Ska man följa sin lust och ta några bitar choklad tro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0