Sommarkänsla

Har nyss ätit en grekisk sallad med kyckling och druckit fläderblomssaft! :)
Det är lite sommarkänslor i det minsann!




Än har dagen inte bjudit på något särskilt. Jag somnade i soffan innan och vart helt förvirrad när jag vaknade :P Typ "Var är jag? Är det morgon eller kväll?" osv...

Daniel kommer väl upp om en timme typ. Jag skulle gärna vilja åka till symässan för lite inspiration. Får se vad han säger om det. Kanske inget som lockar honom ;) Men jag vill inte åka buss in till stan för det är en bit att gå och jag vet ju inte om foglossningen håller isg borta. Har lite ont idag men det är fortfarande bättre.

Det blir väl fortsatt soffläge antar jag! :) Eller sitta här och spela något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0